A diversità di prucessu
In particulare, i prucessi in l'industria di l'alimentariu è di e bevande sò largamente diversificati per via di i prudutti stessi, cusì anu ancu esigenze speciali per i sigilli è i sigillanti utilizati - in termini di sustanzi chimichi è diversi media di prucessu, tolleranza di temperatura, pressione è carica meccanica. o esigenze speciali d'igiene. D'impurtanza particulari quì hè u prucessu CIP / SIP, chì implica a pulizia è a disinfezione di disinfettanti, vapore superheated è acidi. Ancu in cundizioni d'applicazione severi, a funzione affidativa è a durabilità di u sigillo deve esse assicurata.
Diversità materiale
Questa larga gamma di esigenze ponu esse soddisfatte solu da una varietà di materiali è gruppi di materiale secondu a curva caratteristica necessaria è a certificazione necessaria è a qualificazione di i materiali currispondenti.
U sistema di sigillatura hè cuncepitu secondu e regule di design igienicu. Per ottene u disignu igienicu, hè necessariu di cunsiderà u disignu di sigilli è u spaziu di stallazione, è ancu i criterii impurtanti di selezzione di materiale. A parte di u sigillu in cuntattu cù u pruduttu deve esse adattatu per CIP (pulizia locale) è SIP (disinfezzione lucale). L'altri caratteristiche di stu segellu sò un angolo mortu minimu, un spaziu apertu, una molla contr'à u pruduttu, è una superficia liscia è pulita.
U materiale di u sistema di sigillatura deve sempre risponde à i requisiti legali applicabili. L'innocuità fisica è a resistenza chimica è meccanica ghjucanu un rolu centrale quì. In generale, i materiali utilizati ùn anu micca affettà l'alimentariu o i prudutti farmaceutici in quantu à l'odore, u culore o u gustu.
Definimu categurie d'igiene per i sigilli meccanichi è i sistemi di furnimentu per simplificà a scelta di i cumpunenti ghjusti per i fabricatori è l'utilizatori finali. I requisiti di igiene nantu à i sigilli sò in relazione cù e caratteristiche di cuncepimentu di i sigilli è u sistema di furnimentu. U più altu hè u gradu, u più altu i requisiti per i materiali, a qualità di a superficia è i sigilli ausiliari.
Tempu di pubblicazione: 18-sep-2021